Arkadaşlar ordunun başından sonuna kadar bir çok ilinide kapsayan wifi hizmeti başladı ama girerken bizden TC mizi doğum tarihimizi isteniyor .
Sizce kullanılmalımı ??? güvenlik bakımından bir sorun teşkil edermi ?