Konu
ORDU da ücretsiz internet an itibari ile başladı AMA ???
18-11-2015, 00:37:48
#1
SwarTLine
Arkadaşlar ordunun başından sonuna kadar bir çok ilinide kapsayan wifi hizmeti başladı ama girerken bizden TC mizi doğum tarihimizi isteniyor .
Sizce kullanılmalımı ??? güvenlik bakımından bir sorun teşkil edermi ?