Sevgili arkadaşlar tarlada emekçilik yapan abilerimiz unutmamışlar atamız için işlerini bırakmışlar buyrun videolarını sizlerle paylaşmak istedim.
Facebook sayfalarınızda paylaşırsanız sevinirim.
https://youtu.be/uyJBscxGywE
Tarla işçileri 9:05 geçe Atamızı anmışlar...
10
●991
- 10-11-2015, 16:09:32Düzenledim hocam kusura bakmayınSwarTLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-11-2015, 16:29:50Atamızı rahmetle ve hasretle anıyoruz. Ama gene basında Atamıza karşı hakaret ve küfür dolu iğreçlikler görüyoruz. Bu durum son yıllarda çok sıradanlaştırıldı, Cumhurbaşkanına hakaretten içerde yatan, ceza alanları görüyoruz. İş bu ülkeyi kuran ATATÜRK' e gelince düşünce özgürlüğü deniliyor. ATATÜRK' ü tabelalardan, ders kitaplarından kaldırabilirsiniz ama insanların kalbinden söküp atamazsınız....
- 10-11-2015, 17:43:21Küfür edenlere cevap vermemek en doğrusu, zaten cevap verilmesi için küfür ediliyor. Kime edildiğinden daha ziyade genel bir sorun oldu bu hakaret ve küfür etmek işin ucunda cahillik mevcut. Duvara karşı küfür eden birisini gördünüz mü hiç.Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-11-2015, 08:22:08Neden rahatsızlık duyduğunu hiç sorguladın mı? Psikolojik bakımdan soruyorum yanlış anlama. Aşılması gereken bir sorun bu ve benzerleri. Yani şöyle üstünde durup bir düşün anlarsın demek istediğimi. Başkalarının seni etkilememesi gerekir aslında.Linux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-11-2015, 11:31:27aynen hocam özellikle futbol maçlarında herkes saygı duruşunda iken kameramanların gazetecilerin ordan oraya koşturup poz almalarına ayrı bi kıl oluyorumLinux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
