• 10-11-2015, 10:02:22
    #1
    Sevgili arkadaşlar tarlada emekçilik yapan abilerimiz unutmamışlar atamız için işlerini bırakmışlar buyrun videolarını sizlerle paylaşmak istedim.
    Facebook sayfalarınızda paylaşırsanız sevinirim.


    https://youtu.be/uyJBscxGywE
  • 10-11-2015, 10:04:13
    #2
    Üzgünüz, bu içeriğe şu anda ulaşılamıyor
    Tıkladığın bağlantı zaman aşımına uğramış olabilir veya sayfayı sadece, senin dahil olmadığın bir hedef kitle görebiliyor olabilir.
  • 10-11-2015, 16:09:32
    #3
    SwarTLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üzgünüz, bu içeriğe şu anda ulaşılamıyor
    Tıkladığın bağlantı zaman aşımına uğramış olabilir veya sayfayı sadece, senin dahil olmadığın bir hedef kitle görebiliyor olabilir.
    Düzenledim hocam kusura bakmayın
  • 10-11-2015, 16:29:50
    #4
    Atamızı rahmetle ve hasretle anıyoruz. Ama gene basında Atamıza karşı hakaret ve küfür dolu iğreçlikler görüyoruz. Bu durum son yıllarda çok sıradanlaştırıldı, Cumhurbaşkanına hakaretten içerde yatan, ceza alanları görüyoruz. İş bu ülkeyi kuran ATATÜRK' e gelince düşünce özgürlüğü deniliyor. ATATÜRK' ü tabelalardan, ders kitaplarından kaldırabilirsiniz ama insanların kalbinden söküp atamazsınız....
  • 10-11-2015, 17:43:21
    #5
    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Atamızı rahmetle ve hasretle anıyoruz. Ama gene basında Atamıza karşı hakaret ve küfür dolu iğreçlikler görüyoruz. Bu durum son yıllarda çok sıradanlaştırıldı, Cumhurbaşkanına hakaretten içerde yatan, ceza alanları görüyoruz. İş bu ülkeyi kuran ATATÜRK' e gelince düşünce özgürlüğü deniliyor. ATATÜRK' ü tabelalardan, ders kitaplarından kaldırabilirsiniz ama insanların kalbinden söküp atamazsınız....
    Küfür edenlere cevap vermemek en doğrusu, zaten cevap verilmesi için küfür ediliyor. Kime edildiğinden daha ziyade genel bir sorun oldu bu hakaret ve küfür etmek işin ucunda cahillik mevcut. Duvara karşı küfür eden birisini gördünüz mü hiç.
  • 11-11-2015, 04:14:40
    #6
    iyisite.NET
    Bu video için demiyorum lakin Saygı duruşu ve İstiklal Marşımız da sağa sola hareket edildiği zaman ben çok huzursuz oluyorum.
  • 11-11-2015, 08:22:08
    #7
    Linux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu video için demiyorum lakin Saygı duruşu ve İstiklal Marşımız da sağa sola hareket edildiği zaman ben çok huzursuz oluyorum.
    Neden rahatsızlık duyduğunu hiç sorguladın mı? Psikolojik bakımdan soruyorum yanlış anlama. Aşılması gereken bir sorun bu ve benzerleri. Yani şöyle üstünde durup bir düşün anlarsın demek istediğimi. Başkalarının seni etkilememesi gerekir aslında.
  • 11-11-2015, 11:31:27
    #8
    Linux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu video için demiyorum lakin Saygı duruşu ve İstiklal Marşımız da sağa sola hareket edildiği zaman ben çok huzursuz oluyorum.
    aynen hocam özellikle futbol maçlarında herkes saygı duruşunda iken kameramanların gazetecilerin ordan oraya koşturup poz almalarına ayrı bi kıl oluyorum
  • 11-11-2015, 17:25:00
    #9
    Arkadaş Atatürk olmasaydı şuan böyle rahat yaşayabilirlermiydi