Amerika ne kadar emperyal, saldırgan, yayılmacı ise, Rusya ondan 10 kat daha yayılmacı emperyal ve saldırgandır.
Ülkemizde Amerikan düşmanlığı artarken bir partiye oy veren ülkenin yarısında bir Rus sempatisi oluşmaya başladı.
Rusya Amerika'dan daha büyük ve daha eski bir düşmandır.
Rus'tan dost olur Rusya'dan dost olmaz.
Rusya Amerikalılar kadar yalancı, yanar döner, ne dostluğuna ne de sözlerine güvenilmeyecek bir ülkedir.