• 03-11-2015, 04:10:02
    #10
    teknomag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çiğ köfte demesen iyiydi hocam gece gece canım çekti valla
    Bak bunu dedin benimde canım çekti

    https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...itesi-yok.html

    siparis vercem uyanında yatıyım simdi
  • 03-11-2015, 04:52:20
    #11
    Haha

  • 03-11-2015, 14:12:53
    #12
    Amerika ne kadar emperyal, saldırgan, yayılmacı ise, Rusya ondan 10 kat daha yayılmacı emperyal ve saldırgandır.

    Ülkemizde Amerikan düşmanlığı artarken bir partiye oy veren ülkenin yarısında bir Rus sempatisi oluşmaya başladı.

    Rusya Amerika'dan daha büyük ve daha eski bir düşmandır.
    Rus'tan dost olur Rusya'dan dost olmaz.
    Rusya Amerikalılar kadar yalancı, yanar döner, ne dostluğuna ne de sözlerine güvenilmeyecek bir ülkedir.
  • 03-11-2015, 18:37:23
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Hiç aklımıza gelmeyecek şeyler ne kadar doğru bilmiyorum ama oldukça başarılı