teknomag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çiğ köfte demesen iyiydi hocam gece gece canım çekti valla
Bak bunu dedin benimde canım çekti

https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...itesi-yok.html

siparis vercem uyanında yatıyım simdi