• 29-10-2015, 20:52:59
    #1
    Üyeliği durduruldu
    İyi akşamlar gençler,

    Evde ampul patladı bildiğin güm diye ampul yok etrafta cam kırığı da yok, normal midir toz mu oldu yani?
  • 29-10-2015, 21:38:40
    #2
    weStarz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi akşamlar gençler,

    Evde ampul patladı bildiğin güm diye ampul yok etrafta cam kırığı da yok, normal midir toz mu oldu yani?
    Bir yerlerden çıkar belki dikkat edin ayaklara