• 05-10-2015, 01:20:22
    #28
    Gamesites adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman şöyle sorayım.

    2014 Türkiye'de kaç emekli vardı.
    2014 Türkiye'de kaç ssklı çalışan vardı.
    2014 Türkiye'nin vergi geliri nedir?
    Diğer partilerin emekli maaşı vaatlerinin ne kadar yapılabilir olduğunu görmek istiyorsan bunların cevaplarını öğrendiğinde daha iyi anlayabileceksin. Asgari ücretten alınan vergileride alınmadığında devlettin ne denli kaynak kaybettiğinide görebilirsin.
    gelir vergisi ve kurumlar vergisini doğru düzgün topladığında ne kadar kaynak yaratabileceğini ön görebiliyor musun peki ?
    sizce istanbulun en işlek avmlerinden birinin ortasındaki standın yıllık gelir vergisi matrahı 180 tl midir ?
    bu şekilde kendini sürekli zarar ediyor gösteren milyonlarca işletme var. Türkiyede ki zarar etme oranını diğer dünya devletleriyle karşılaştırırsanız asıl kayıt dışı ekonomiyi görürsünüz.

    Kaldı ki bana göre %35 e varan gelir vergiside oldukça yüksektir daha düşük oranlarla sıfır toleransla toplanmalıdır.
  • 05-10-2015, 09:52:01
    #29
    Brüt arkadaşlar o rakam fazla sevinmeyin.
  • 05-10-2015, 10:07:39
    #30
    iktidarin 2011 vaatlerinden %30 unu gerçekleştirmesi

    http://www.dogrulukpayi.com/hukumetre

    Klasik kukla gösterisi.Diğer partilere baya yüklenecekler simdi koz geçti eline.
  • 05-10-2015, 10:10:46
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Asgari ücret ile maaşını artan insan var mı?
  • 05-10-2015, 10:36:39
    #32
    Siyasi konu acmayalim arkadaşlar.