Gamesites adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sizce istanbulun en işlek avmlerinden birinin ortasındaki standın yıllık gelir vergisi matrahı 180 tl midir ?
bu şekilde kendini sürekli zarar ediyor gösteren milyonlarca işletme var. Türkiyede ki zarar etme oranını diğer dünya devletleriyle karşılaştırırsanız asıl kayıt dışı ekonomiyi görürsünüz.
Kaldı ki bana göre %35 e varan gelir vergiside oldukça yüksektir daha düşük oranlarla sıfır toleransla toplanmalıdır.