Arkadaslar acaba otg kablosu ile bu photoshopa fare baglasak arayuz cizebilirmyiz ?
https://i.hizliresim.com/mzm4R1.jpg
Mobil icin buldugum photoshop
6
●363
- 17-09-2015, 00:53:35Oldu da çalıştı diyelim, çalışmaz da. 5" ekranda ne çizebileceksin?BoraBozdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-09-2015, 01:05:27Hocam android için bir ara mouse çalıştırmak için bir app vardı ama denemedim. otg ile çalıştıran olduğunu duymuştum. Ama üstteki arkadaşın dediği gibi, ekran çok küçük olduğu için ancak zevk için ufak tefek şeyler yaparsınız
- 17-09-2015, 01:07:11Mobizen ile bilgisayar ve telefon arasında bağlantı kurup fareniz ve klavyeniz ile telefonunuzu yönlendirebilirsiniz. Yalnız arkadaşların sorularına katılıyorum
O ekran ile ne yapacaksınız?
- 17-09-2015, 01:11:15Programa gerek yok Android 4.0 ve üzeri bi işletim sisteminiz var ise OTG yardımı ile mouse bağlayabilirsin kardeşim.CanKarabulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-09-2015, 01:36:22