Cuma günü Ankara'ya diplomamı tescil ettirmek için geleceğim ama otaraflara daha önce gitmedim. Otobüs vs. ile Sağlık bakanlığına en kolay nasıl gidebilriim?
AŞTİ'den Ankaray'a binin Kızılay'da inin, Kızılay'da Metro'ya aktarma (ücretsizdir) yapın. Sıhhiye'de inin. Sonra birazcık yürüyün. Haritaya bakarsak en hızlı ve ekonomik böyle gibi. Ankara'yı bilenler belki kısa yolu biliyordur tabi.