• 26-08-2015, 14:44:19
    #1
    Cuma günü Ankara'ya diplomamı tescil ettirmek için geleceğim ama otaraflara daha önce gitmedim. Otobüs vs. ile Sağlık bakanlığına en kolay nasıl gidebilriim?
  • 26-08-2015, 15:45:34
    #2
    AŞTİ'den Ankaray'a binin Kızılay'da inin, Kızılay'da Metro'ya aktarma (ücretsizdir) yapın. Sıhhiye'de inin. Sonra birazcık yürüyün. Haritaya bakarsak en hızlı ve ekonomik böyle gibi. Ankara'yı bilenler belki kısa yolu biliyordur tabi.