Şuanda ki aracım 2011 model 1,6 TDI DSG Seat Leon. O yıllarda okula yeni başladığımdan ve aracı okuduğum yere götürmeyeğim için üst segment bir otomobil tercih etmedik. Gelecek yıl okulumun kısmen bitmesinden dolayı yeni araç almaya karar verdik. Öncelikle Leondan son derece memnunum, tek ve en büyük sıkıntısı iç hacminin darlığı... Boyum 1,96 ve araca bindiğimde arka koltuk iptal oluyor. Bu nedenle daha geniş bir araç düşünüyorum. Aracı alacağım tarih haziran 2016 dır. Bu tarihte çıkacak olan veya şuan piyasada olan araçlardan tavsiyelerinizi bekliyorum. Tavsiyede bulunurken görünümden ziyade teknik konuları ön planda tutarsanız daha yararlı olacaktır.
Sıfır araç alacağım ve bütçemiz 100-110 bin civarıdır. Aklımdaki otomobiller;
1: Passat
2: Passat Variant
3: Wv CC
4: Superb
5: A180
Şimdiden tavsiyede bulunan herkese teşekkürler...
2016 Yılı İçin Otomobil Tavsiyesi
4
●523
- 24-08-2015, 01:57:37Teşekkürler hocam, daha iyisi sizlerin olsunhas016 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-08-2015, 03:23:39Açıkçası son zamanlar benimde aklımdan Superb geçiyor. Fiyatına göre rakipsiz bir otomobil yapmışlar. Benim açımdan tek eksik yanı 1,6 motora ek DSG şanziman hala ülkemize giriş yapmadı. Umarı seneye gelir. Tavsiyeniz için teşekkürler.Cyrax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle





