• 26-07-2015, 13:11:56
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    arkadaşlar merhaba.
    kardeşim söke de radyoloji kazandı. ağustos 3 ve 4ü gecesi kalacak bi yer lazım. hem kayıt yapacaz hem de kuşadasında ev bakacaz, bizde taşınmayı düşünüyoruz. 2 gece misafir edebilecek var mı bizi ? tekrar gelişimde şalgam getiririm 5 litre kendisine

    not: adanadan geleceğiz
  • 26-07-2015, 15:31:26
    #2
    millet kendi öz akrabasını kabul etmez oldu,olumlu yanıt gelecegını sanmıyorum..ama yinede belli olmaz,bence bir pansiyon otel vs tutup 2 gece kalmanız daha iyi olur
  • 26-07-2015, 23:08:41
    #3
    Kayıtlar e-devlet üzerinden yapılmıyor mu?
  • 27-07-2015, 06:10:09
    #4
    OzanErsin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar merhaba.
    kardeşim söke de radyoloji kazandı. ağustos 3 ve 4ü gecesi kalacak bi yer lazım. hem kayıt yapacaz hem de kuşadasında ev bakacaz, bizde taşınmayı düşünüyoruz. 2 gece misafir edebilecek var mı bizi ? tekrar gelişimde şalgam getiririm 5 litre kendisine

    not: adanadan geleceğiz
    Bence öğretmenevinde kalın