• 03-09-2015, 16:14:31
    #28
    millsap99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ))))) amin vardır kendince bir çözümü ama evli olunca gitmek 10 kat daha zordur çok yakınım gitti 12 ay yaptı ve öyle zorlandı ki bu arada izmirdenim bende
    aynen hocam şimdi dikkatimi çekti , çamdibinde oturuyorum ben siz ?

    evli adam için tabi ki çok zordur sevgili veya nişanlı olsan en azından baba evinde dersin kıza güvendikten sonra gidersin rahat rahat ama bu şekilde çok zor hele ki cocuk olursa
  • 03-09-2015, 16:16:21
    #29
    Üyeliği durduruldu
    izmir35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynen hocam şimdi dikkatimi çekti , çamdibinde oturuyorum ben siz ?

    evli adam için tabi ki çok zordur sevgili veya nişanlı olsan en azından baba evinde dersin kıza güvendikten sonra gidersin rahat rahat ama bu şekilde çok zor hele ki cocuk olursa
    bozyaka hocam : ))
  • 03-09-2015, 16:57:02
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Şimdiden hayırlı olsun hocam herşey gönlüne göre olur inşallah
  • 03-09-2015, 17:01:53
    #31
    @mavikorku hocam hiç oturup hesap kitap yapmadım. ama 50 bini geçmiştir takılarla falan.

    @milsappp @izmir35 iyi dilekleriniz için teşekkür ederim. malesef askerlik engel ama artık evlenmem gerekiyordu. Ailevi sebeplerden dolayı iş yerinden de garanti alamadım askerlik dönüşü için. Kadro ve bedelli bekleyeceğim mecburen. Askere gitmek bu saatten sonra çok zor olur bedelli dışında.

    @teknomag Allah razı olsun.
  • 03-09-2015, 17:21:01
    #32
    MustafaAK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @mavikorku hocam hiç oturup hesap kitap yapmadım. ama 50 bini geçmiştir takılarla falan.

    @milsappp @izmir35 iyi dilekleriniz için teşekkür ederim. malesef askerlik engel ama artık evlenmem gerekiyordu. Ailevi sebeplerden dolayı iş yerinden de garanti alamadım askerlik dönüşü için. Kadro ve bedelli bekleyeceğim mecburen. Askere gitmek bu saatten sonra çok zor olur bedelli dışında.

    @teknomag Allah razı olsun.
    askerliği hallettiğim gün bende evlenicem hocam
  • 03-09-2015, 17:26:54
    #33
    izmir35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    askerliği hallettiğim gün bende evlenicem hocam
    Hakkında hayırlısı. Askerden önce evlenmem diyordum ama hayat şartları bunları gerektiriyordu.