• 15-07-2015, 16:00:10
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Allah mesut etsin.. Zordur, kendi tecrübem yok ama abim evlenirken bizzat bende hissettim o zorluğu.. Allah yardımcınız olsun.. Müsait bi zamanda döncem tekrar size..
  • 15-07-2015, 16:00:58
    #11
    Allah bahtiyar etsin abi.
    Darısı bizlerin başına
  • 15-07-2015, 17:48:54
    #12
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah bahtiyar etsin abi.
    Darısı bizlerin başına
    Güzel allahım, içinde allah korkusu, yüreğinde merhamet olan biriyle karşılaştırsın inşallah. Amin.


    Hocam birde dış mekan, iç mekan fotoğraf çekimleri, yok gelin başı, yok gelin kuaförden çıkarma parası, yok pasta kesmedi, yok patron selam yolladı, yok düğün kaseti sıkıştı, yok düğün arabası benzini bitti, yüklü bir miktarı yan tarafa ayırın
  • 15-07-2015, 18:40:52
    #13
    Hayatın bittiği nokta. Allah kolaylık versin.
  • 19-07-2015, 21:07:41
    #14
    Amin cümlemize
  • 20-07-2015, 03:29:15
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    şahsen bende istiyorum bir kız bulmak. nişanlanmak, şu üniversite bitincede basıp nikahı evlenmek. herkes böyle değildir ama benim çevremdeki kızlar beyaz mersedesli cüzdanı şişkin yakışıklı prenslerini bekliyor. ne zaman birine yaklaşsam hemen tersliyor.

    yav arkadaş 25 yaşıma gireceğim, kızlar herhalde 35-40 yaşında evlenmeyi düşünüyor, o kadar çok seçici davranıyorlar ki,sanki hepimizin babası fabrikatördüde. ama bu devirdeki kızlar evlenmek için çok fazla şey istiyor.

    ama az kaldı bu kızlar böyle yapmaya devam etsin, gideceğim yabancı uyruklu bi kız bulup evleneceğim.
  • 20-07-2015, 03:33:22
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Alllah bir yastikta kocatsin,Darisi bizim basimiza insallah
  • 20-07-2015, 03:45:15
    #17
    Tam aradığın konu: http://www.ersinuzgun.com/evlendim
  • 20-07-2015, 08:35:52
    #18
    yakupqqq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şahsen bende istiyorum bir kız bulmak. nişanlanmak, şu üniversite bitincede basıp nikahı evlenmek. herkes böyle değildir ama benim çevremdeki kızlar beyaz mersedesli cüzdanı şişkin yakışıklı prenslerini bekliyor. ne zaman birine yaklaşsam hemen tersliyor.

    yav arkadaş 25 yaşıma gireceğim, kızlar herhalde 35-40 yaşında evlenmeyi düşünüyor, o kadar çok seçici davranıyorlar ki,sanki hepimizin babası fabrikatördüde. ama bu devirdeki kızlar evlenmek için çok fazla şey istiyor.

    ama az kaldı bu kızlar böyle yapmaya devam etsin, gideceğim yabancı uyruklu bi kız bulup evleneceğim.
    erninc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alllah bir yastikta kocatsin,Darisi bizim basimiza insallah
    zego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam aradığın konu: http://www.ersinuzgun.com/evlendim
    Tavsiyeleriniz ve iyi dilekleriniz için teşekkür ederim. @Ersin kardeşim, bir çok aşamayı atlattık düğün ve kına kaldı. Haftaya nikah var işte. Bakalım hakkımızda hayırlısı olsun.