Bu telin şifresi sizce nedir? ( ÖDÜLLÜ ) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu telin şifresi sizce nedir? ( ÖDÜLLÜ )
9
●
772
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Bu telin şifresi sizce nedir? ( ÖDÜLLÜ )
1
2
12-07-2015, 01:11:38
#1
Cinan
Kilitle kısmı vardı bastık. Çöz dedik şifre istiyor 4 haneli ama bilmiyoruz
1111 denedik olmadı. Bilen var mı?
Bilene domain hediye edeceğim
12-07-2015, 01:17:48
#2
MasterUnion
4104
12-07-2015, 01:22:55
#3
UMUT
0000
12-07-2015, 01:25:11
#4
Cinan
MasterUnion adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
4104
Ciddi misiniz hocam?
UMUT adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
0000
Bunu denemeyi unuttuk hocam. İlk deneyeceğim şifreydi
12-07-2015, 01:36:34
#5
Ipod
1234 yapabilirsiniz.
Sınır var mı peki şifre sınırı?
Koymaları lazım ama anahtar var diye şifre deneme sınırı koymamış olabilirler.
12-07-2015, 02:03:18
#6
maviuan
Telefonu kapatın. 3, * ve arama tuşlarına basılı tutarak telefonu açınız. Ekranda format yazısını görene kadar bu 3 butona basılı tutun. Bu şekilde telefon kilidi resetlenmiş olmalı.
12-07-2015, 02:07:47
#7
MoonLive
%70 0000 dır
12-07-2015, 02:16:59
#8
Cinan
Teşekkür ederim arkadaşlar. Yarın deneyeceğim hangisi olursa arkadaşlara pm atayacağım
12-07-2015, 03:20:29
#9
abcgrup
son şans 8888
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler