• 30-06-2015, 15:03:35
    #1
    Üyeliği durduruldu



  • 30-06-2015, 15:13:43
    #2


    https://twitter.com/BozkurtHulagu/st...83938852679680


    Böyle olmasında.
  • 30-06-2015, 15:53:39
    #3
    Keşke İstanbulda olsa idim gelmeyi çok temenni ederdim.Dualar Kardeşlerimize.Rabbim Müslüman Türkü korusun...
  • 30-06-2015, 16:03:20
    #4
    MoonLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çin lokantasında çalışan Türkmen garsonu Çinli sanıp dövmüşler.

    Ordaki Çin e karşı isyan hareketlerini kesin bizim gibi ülkeler destekliyor ve

    adamların huzurunu kaçırıyorlar. Ben çoğunluğa taraf olmayan medyada denilenin tam aksi yönde haberler gördüm. Kimseye karışılmıyor ve herkes özgür şekilde Ramazanını ve ibadetini yapıyor. Allah haktan yana olanın yardımcısı olsun.
  • 30-06-2015, 17:57:54
    #5
    htemur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çin lokantasında çalışan Türkmen garsonu Çinli sanıp dövmüşler.

    Ordaki Çin e karşı isyan hareketlerini kesin bizim gibi ülkeler destekliyor ve

    adamların huzurunu kaçırıyorlar. Ben çoğunluğa taraf olmayan medyada denilenin tam aksi yönde haberler gördüm. Kimseye karışılmıyor ve herkes özgür şekilde Ramazanını ve ibadetini yapıyor. Allah haktan yana olanın yardımcısı olsun.
    Allah ıslah etsin.
  • 30-06-2015, 18:41:42
    #6
    Üyeliği durduruldu
    htemur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çin lokantasında çalışan Türkmen garsonu Çinli sanıp dövmüşler.

    Ordaki Çin e karşı isyan hareketlerini kesin bizim gibi ülkeler destekliyor ve

    adamların huzurunu kaçırıyorlar. Ben çoğunluğa taraf olmayan medyada denilenin tam aksi yönde haberler gördüm. Kimseye karışılmıyor ve herkes özgür şekilde Ramazanını ve ibadetini yapıyor. Allah haktan yana olanın yardımcısı olsun.
    Hangi medyaysa söyle de bilelim izlemeyelim biz.
  • 01-07-2015, 11:05:24
    #7
    Taşlayın orayı. Çinlileri de gördüğünüz yerde dövün. Ancak bu şekilde haberlere çıkarsınız.
  • 01-07-2015, 11:09:05
    #8
    WapZap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi medyaysa söyle de bilelim izlemeyelim biz.
    TKP nin maoist yayın organı olan sol haber portalı arkadaşın dediği medya

    Tepetaklak yazıyorum...
    Yoldayım...