Merhaba arkadaşlar ,

Açık lise'de 102 Krediniz geçtikten sonra YGS Girebiliyorsunuz ve 192 kredi yaparsanız 3 sınav sonucu üniversiteyi kazandıysanız kayıt yaptırabiliyorsunuz . Ancak ben BESYO Kazanmak istiyorum. Şuan kredim 180 . Diğer sınavada girmem lazım ancak kayıtlarımız sınırlı sürede . Diğer sınav 3 ay sonra yani benim şimdiden okula **** İsimli öğrenci *** ayında mezun olabilme şansı vardır kaydını yapabilirsiniz yazısı gerek . Ancak mezun olabilir durumdadır yazısı daha yayınlanmadı . Anlayacağınız ben bu yazıyı alamazsam üniversiteyi kazansam dahi kayıt yaptıramıyorum . Sabah 147'den bir bayan bana talep oluşturdu . Özet olarak mağdur olmamam için benim üniversite sınavımın daha erken olduğunu ve yazıyı tarafıma ulaştırmalarını istedi . Olumlu yanıt gelir mi ? Gerçekten çok önemli benim için .