• 11-06-2015, 20:35:13
    #1
    ArkadaÅŸlar iyi akÅŸamlar.
    Güneş gözlüğü alacağım bu aralar, fakat gözlerim bozuk olduğu için camları dereceli yaptıracağım. Bu yüzden ne alsam kararsız kaldım.
    Birkaç tane beğendiğim gözlük modeli var fakat camların sökülüp tekrar dereceli camlar takılacağı için fazla para verme diyor çevremdekiler. Bilgisi olanlar tecrübesi olanlar yazabilir mi? Rayban mı, Slazenger mı, Fila mı almalıyım?
  • 11-06-2015, 22:12:52
    #2
    www.saataksesuar.com - modellere bakabilirsin replika olarak beğen çerçeveyi içine taktırırsın dereceli
  • 11-06-2015, 22:22:26
    #3
    Kararın ne olursa olsun çakma ucuz bişi alma, göz işi bu şakaya gelmez, devamlı gözlük almıyoruz sonuçta düzgün kaliteli bişi almaya bak