• 01-06-2015, 23:48:46
    #1
    arakdaşlar buzdolabından 2 saatte bir aralıkla tak diye ses geliyor, yeni aldım. sanırım motor acılıyor mudur nedir yoksa buzluktan mı geliyor anlamadım uykum bölünüyor, 0.5 saliselik tak diye bi ses, 3 saat -2 saat yok sonra yine geliyor. başına gelen varm ı?
  • 01-06-2015, 23:53:06
    #2
    Buz kırıyor bizim buzdolabıda aynı
  • 02-06-2015, 00:08:06
    #3
    Evde Tek Oluyorum Bazen O Ses Beni Benden Alıyor
  • 02-06-2015, 00:19:19
    #4
    benim buzdolabındada oluyor. Normal yani her buzdoalbında var güzel duygu tak diye ses geliyor korkuyor insan bir şey düstümü vs artık alıstık. Günde 3-4 defa oluyor.
  • 02-06-2015, 00:27:53
    #5
    Hocam buzdolabının buz kırma sesidir ve o sesi yükses sesli duyuyorsanız yüksek ihtimalde kapalı bir alanda buzdolabınız muhtemelende mutfakta kendine ait bir kabını vardır buda eko yaparak sesi arttırır ve rahatsız edici bir hale getirir.

    2 yıllık teknik servis tecrübelerine dayanarak söylüyorum
  • 02-06-2015, 01:22:59
    #6
    bizdede var no problem
  • 02-06-2015, 01:35:30
    #7
    bizde motoru stop edince sanki krank kırmış gibi aynı sesi yapıyor alıştık seviyoruz kendisini
  • 02-06-2015, 11:51:20
    #8
    Bizde olmuyor sizinki dandik anlaşılan