• 27-05-2015, 02:28:18
    #1
    Panelimi geri alıp, konuyu kendi insiyatifimde kapattım.
  • 27-05-2015, 02:34:48
    #2
    Hırsızlık hafife alınacak bir şey değil.Önce uyarını yap kaile almazsa ver mahkemeye gitsin.Bugün sana bunu yapan yarın başkasına daha ağırını yapar.
  • 27-05-2015, 03:03:01
    #3
    Bugün cevap vermezsen yarın başka şeylerde yapar haddini bildirmen lazım.
  • 27-05-2015, 05:40:07
    #4
    kimmiş bu arkadaş acaba yazsın bu konuya