Siz olsanız ne yapardınız? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Siz olsanız ne yapardınız?
3
●
323
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Siz olsanız ne yapardınız?
27-05-2015, 02:28:18
#1
Zahit
Panelimi geri alıp, konuyu kendi insiyatifimde kapattım.
27-05-2015, 02:34:48
#2
Temajet
Hırsızlık hafife alınacak bir şey değil.Önce uyarını yap kaile almazsa ver mahkemeye gitsin.Bugün sana bunu yapan yarın başkasına daha ağırını yapar.
27-05-2015, 03:03:01
#3
OrlUysl
Bugün cevap vermezsen yarın başka şeylerde yapar haddini bildirmen lazım.
27-05-2015, 05:40:07
#4
Misafir
kimmiş bu arkadaş acaba yazsın bu konuya
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler