uydunet'i 2 yıla yakındır kullanıyorum toplasan 3 kere aramışımdır.
1 kere sorun çıktı internet ile ilgili, 2. kez elim yanlışlıkla modemin bilmem ney düğmesine değdiği için internet gitti aradım, 3. kez ise nakil işi için aradım yeni eve bağladılar.
hız ile ilgili de herhangi bir sorunum hiç olmadı.
fatura tutarını desen 1 krş bile fazla ödediğim olmadı.
takdir sizindir.