• 19-05-2015, 18:33:50
    #10
    r10'da "ticaret öldü" konusu :/
    Bence silinse iyi olur
  • 19-05-2015, 20:23:36
    #11
    metinciris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10'da "ticaret öldü" konusu :/
    Bence silinse iyi olur
    Hocam ortada sıkıntılı bir şey varsa silinebilir tabi ki. Ben sadece sorunumu dile getirdim kurallara aykırı bir şey olduğunu sanmıyorum