maxipowers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gokhan hocam aynen dediğiniz gibi orjinal ramler hp sonradan aldığım knigton hyperx serisiydi problem bundanmış çok şükür çözüdü derin bir oh çektim.
hazar abim : ramlerin hepsi yan yana takılıydı. fakat yanlış hatırlamıyorsam 6 slotu valal üstadım bu sorun o kadar midemi bulandırdıki artık kasanın kapağını dahi açmak istemiyorum.ama verdiğin bilgiler son derece önemli ve faydalı bilgiler. boşa çıkan hp 6 gb ram var onları kendi pc değerlendirirken dediğin noktalara dikkat edeceğim.
Bak simdi dikkat edeceğin nokta şu.
2 slottan fazla var ise
1. ram i en yüksek mhz olanı cpu ya en yakın olan slot a tak
sonra atıyorum ı taktığın slot mavi renk dimi aradaki 1 slotu atla diğer slot a tak. dual bellek öyle oluyor zaten anakart k.kulavuzunda yazar kaç ram varsanasıl takacağın