Bi film vardı ismini unuttum ----- - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bi film vardı ismini unuttum -----
4
●
383
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Bi film vardı ismini unuttum -----
18-03-2015, 00:20:56
#1
Kadircan
Üyeliği durduruldu
game of thrones de cüce adam var, onun 2-3 film tadında bi serisi vardı
hayatınızda yapmicağınız şeyleri yapıyolardı kesit kesit film haline getirmişlerdi
neydi o ya
18-03-2015, 00:30:25
#2
Noblara
Üyeliği durduruldu
en nefret ettiğim şey benimde izlediğim şeyleri bazen unutuyorum arayıncada bulamıyorum
18-03-2015, 00:33:21
#3
Awoor
Üyeliği durduruldu
Noblara adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
en nefret ettiğim şey benimde izlediğim şeyleri bazen unutuyorum arayıncada bulamıyorum
Aynen hocam sanki böyle çok severek bi telefon almışımda ilk günden tualete düşmüş gibi hissediyorum
18-03-2015, 01:26:25
#4
AtomaniA
Jackass
Not: Bahsettiğiniz kişi ile Game Of Thrones'daki kişi aynı değil.
18-03-2015, 08:48:08
#5
bitGAMER
http://www.imdb.com/name/nm0010338
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler