• 14-03-2015, 19:28:58
    #1
    Eczacının önermesi üzerinde şu an itibari ile kullanmaya başladım. Çok etkili bir ilaç olduğu söyleniyor. Sigara içerken aynı anda bunu kullanıp sigaradan tiksinmenizi sağlıyormuş. Antidepresan sınıfına giriyormuş

    Bu ilacı kullananlar var mı arkadaşlar aramızda ?
  • 14-03-2015, 19:33:50
    #2
    champix daha etkiliymiş
  • 14-03-2015, 22:11:14
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ikisinide kullandım, zyban iyidir, hafif mallaştırı, 1 ay kullanmak lazım, ben bıraktım tekrar başladım
  • 27-03-2015, 16:16:03
    #4
    İlk Kullanmaya başladıktan sonraki 2 hafta içinde sigarayı bırakma için tarih belirleme gerekiyormuş. Doğum günüm olan 26 Martı seçmiştim. 40 saatir ağzıma sigara sürmüyorum. Önceden aklıma sürekli sigara geliyordu ve her geldiğinde de bir tane yakıyordum. Şu an yine aklıma geliyor (özellikle sabah kalktığım gibi ilacı içmeden önce) ama kontrol edebiliyorum kendimi içmemek için. Sigara içilen bir ortamda bulundum gece, sigara kokusunun gerçekten artık beni rahatsız etmeye başladığını farkettim.
    Sigarayı bırakmaya çalışan arkadaşlara tavsiye ederim. Bende yan etki olarak sinir ve arada çarpıntı yaptı.