• 18-03-2015, 20:08:01
    #2
    sanırım tutmadı
  • 19-03-2015, 03:45:04
    #3
    Vay be Kıraç'ın, eski şarkılarının hepsi efsaneydi. Ozmanlar tabi çoçuktuk.. Misket oynar, top peşinde koşardık. Mp3 destekli telefonu olan nadir arkadaşlarımızdan, son ses açar hep beraber dinlerdik