• 05-03-2015, 21:24:18
    #1
    Merhaba arkadaşlar telefonda bazı numaraları aramak istediğimde telefon "koşullu arama yönlendirme aktif" diyor ve kapatıyor. Az önce buna kız arkadaşımın numarası da dahil oldu trip yemekten bıktım artık Avea müşteri temsilcisini arıyorum bayiiye git diyor, bayiiye gidiyorum müşteri temsilcisi çözer bizi ilgilendirmez diyor. Hattım fenercell olmasa 1dakika durmam taşırım ancak "fenercell" olması engelliyor beni bunun bir çözümü var mı bilen biri var mı ?

    ##002#
    #330*0000#

    bunları yaptım ancak sorun çözülmedi
  • 06-03-2015, 10:31:55
    #2
    Telefon marka ve modelini de belirtin isterseniz.Belki telefondan kaynaklıdır.
  • 06-03-2015, 11:38:42
    #3
    MusteR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefon marka ve modelini de belirtin isterseniz.Belki telefondan kaynaklıdır.
    Samsung note2 hocam 1.5 aydır bu şekilde format attım telefona yine aynı şekilde devam ediyor. Dün gece üşenmedim karşı telefona da format attım yine aynı sorun devam ediyor
  • 06-03-2015, 13:09:59
    #4
    Üyeliği durduruldu
    GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar telefonda bazı numaraları aramak istediğimde telefon "koşullu arama yönlendirme aktif" diyor ve kapatıyor. Az önce buna kız arkadaşımın numarası da dahil oldu trip yemekten bıktım artık Avea müşteri temsilcisini arıyorum bayiiye git diyor, bayiiye gidiyorum müşteri temsilcisi çözer bizi ilgilendirmez diyor. Hattım fenercell olmasa 1dakika durmam taşırım ancak "fenercell" olması engelliyor beni bunun bir çözümü var mı bilen biri var mı ?

    ##002#
    #330*0000#

    bunları yaptım ancak sorun çözülmedi
    sorun şebeke sorunu hocam şebeke kısmını kontrol edin eğer tek dişin altına düşüyorsa şebeke bağlantısı kesiliyor demektir. Telefonu mobil ağ ayarlarından otomatikten yalnız gsme alın düzelir.
  • 07-03-2015, 00:08:18
    #5
    gozlerhersey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sorun şebeke sorunu hocam şebeke kısmını kontrol edin eğer tek dişin altına düşüyorsa şebeke bağlantısı kesiliyor demektir. Telefonu mobil ağ ayarlarından otomatikten yalnız gsme alın düzelir.
    Malesef olmadı hocam
  • 09-03-2015, 23:36:32
    #6
    normalde bende koşullu arama yönlendirme aktif diyince çalmaya başlıyor telefon. gm discovery