Merhaba arkadaşlar daha önce konu açmıştım. Türk telekom altyapı başvurusu yaptım. Ama aylar hatta bir yıl sürüyor gelmesi. İnternetsiz yapamıyorum hiç. 20 Gün oldu başvuralı hiç tık yok. Tanıdık olmazsa aylar sürecek. Tanıdık olupta yardım edicek bilgi verecek arkadaş var mı acaba?