• 03-03-2015, 20:18:13
    #1
    Üyeliği durduruldu
    silinebilir aile içi özel kalsın bari..
  • 03-03-2015, 20:20:13
    #2
    Sukret be kardesim ailesi olmayanlar var olup senden kotu olanlar var hepsinden ayri olmasina ragmen yok gibi davrananlar var

    GT-I8150 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 03-03-2015, 20:24:20
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Allah senin de yolunu düşünmüştür tasalanma sen herşey olacağına varır .
  • 03-03-2015, 20:25:34
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Allah şifanı versin kardeş, fakat çok karamsarsın dediğin gibi hırsın senı hayata bağlamalı az once işten cıktım eve giderken camiye uğradım elinde poşet bali cekiyor cocuk buz gibi taşa oturmuş cami avlusunda sigara verdim eline yalnız gitmez dercesine gözleriyle bakarak teşekkür etti konuşacak hali yok o yüzden şükretmemiz lazım her halimize uzvumuza rabbimize..
  • 03-03-2015, 21:58:20
    #5
    Wolverine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah şifanı versin kardeş, fakat çok karamsarsın dediğin gibi hırsın senı hayata bağlamalı az once işten cıktım eve giderken camiye uğradım elinde poşet bali cekiyor cocuk buz gibi taşa oturmuş cami avlusunda sigara verdim eline yalnız gitmez dercesine gözleriyle bakarak teşekkür etti konuşacak hali yok o yüzden şükretmemiz lazım her halimize uzvumuza rabbimize..
    Baliclerinde kendi aptallıgı.Girsin işe çalıssın dolu iş var genç oldugu için çiğköfte elemanı vs vs.Sabahları bali geceleri haraç kesiyorlar.Yedikleri önünde yemedikleri arkasında zevkten bali çekiyorlar.
  • 04-03-2015, 00:13:10
    #6
    Hadi diyelim dünyanın en kötü ailesine sahipsin. Ne demişler beleşe cennet yoktur.