• 21-02-2015, 00:37:39
    #1
    Arkadaşlar başlıktan da anlaşılacağı gibi sadece makarasına oyun oynayıp stres atacağımız bir pes6 server kursak oynarmısınız ? Bir aralar @Necdet; ile yabancı bir sunucuda karşılaşıp 2vs2 oynuyorduk çokta makara oluyordu şimdi bu server kapanmış. Server kurup türk oyuncularla akşamları vakit öldürmek niyetindeyim. Talep olursa bu server'ı aktif edip r10 ahalisi ile turnuvalar maçlar yapalım diyorum.

    Pes6 yı bilenler pes serisinin efsanesi olduğunu ve en çok oynanan seri olduğunu bilirler. + olarak shollym patch ile güncel kadrolar güncel takımları bulmakta mümkün...

    Bir nabız yoklayalım eğer dönüşler gelirse, güzel olacağını düşünüyorum...
  • 21-02-2015, 03:55:55
    #2
    PES 6 Serinin en efsane oyunudur. Bende orijinal dvd'si vardı, kuzenime vermiştim :/ Oyunu tekrar edilebilirsem belki katılabilirim.
  • 21-02-2015, 04:12:02
    #3
    Biz hala oynuyoruz. Oynadığımız server kapandı fakat hemen ardından başka bir server açıldı
    Ben de açmayı düşündüm. Tekrar server açılınca gerek kalmadı.

    Lakin Türk serverı olması elbette güzel olacaktır. Öte yandan oynamak isteyenler belli bir sayıya ulaşabilirsek güncel tüm (kadro,oyuncu,yüz,logo,forma,saha) içeriklerin bulunduğu Shollym Patch ile lig veya turnuva yapabiliriz.

    Kurmak isteyenler iletişime geçerlerse yardımcı olabilirim.