Artık bence de ülkemizde idam yeniden gündeme alınmalı.
https://www.youtube.com/watch?v=SXmleOKlDmc
Helal Olsun Sinan Engin "Bu tecavüzcü asın."
14
●1.054
- 15-02-2015, 01:48:14Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleŞimdi dusundum de asmak bile fazla bunlara. Bunlari kolay kolay kurtarmayacak senelerce iskence edeceksin.MoonLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-02-2015, 01:58:08Selamlar, bu gibi yaratıkları tartışmak istemiyorum. Ama bunların sorumlusu yanlış anlaşılmasın kişisel görüşümdür. Onları büyüttüklerini sanan aileleridir. Kadına şiddeti önlemek için önce çocuklarını yetiştirmeyi öğrenmeliler... Hem anneler hem babalar. Çünkü, bu insanlar uzaydan gelmiyor malesef. Bunların hepsi birikimlerin sonucudur. Hani derler ağaç yaş iken eğilir ben de başka bir şey demek istemiyorum. Keşke idam olsaydı ama yine az kalırdı.
- 15-02-2015, 02:06:37Girecekleri cezaevinde acısını çıkarırlar bunların. Sonra kendileri intihar ederler.
Örnek : Garipoğlu. - 15-02-2015, 02:10:47garipoğlu tam emin degil millet bende. Kaçıp çine yada baska yabancı ülkeye gittise ? Münevverin ailesi daha emin degil.cagatay_55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle