• 15-02-2015, 00:51:59
    #1
    Artık bence de ülkemizde idam yeniden gündeme alınmalı.


    https://www.youtube.com/watch?v=SXmleOKlDmc
  • 15-02-2015, 01:13:29
    #2
    bunların asılması ona en büyük iyilik olur. Aynısının ona yapılması gerekiyor.
  • 15-02-2015, 01:17:43
    #3
    aynen aynısını yapıp idam etmesi lazım.
  • 15-02-2015, 01:48:14
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunların asılması ona en büyük iyilik olur. Aynısının ona yapılması gerekiyor.
    MoonLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynen aynısını yapıp idam etmesi lazım.
    Şimdi dusundum de asmak bile fazla bunlara. Bunlari kolay kolay kurtarmayacak senelerce iskence edeceksin.
  • 15-02-2015, 01:58:08
    #5
    Selamlar, bu gibi yaratıkları tartışmak istemiyorum. Ama bunların sorumlusu yanlış anlaşılmasın kişisel görüşümdür. Onları büyüttüklerini sanan aileleridir. Kadına şiddeti önlemek için önce çocuklarını yetiştirmeyi öğrenmeliler... Hem anneler hem babalar. Çünkü, bu insanlar uzaydan gelmiyor malesef. Bunların hepsi birikimlerin sonucudur. Hani derler ağaç yaş iken eğilir ben de başka bir şey demek istemiyorum. Keşke idam olsaydı ama yine az kalırdı.
  • 15-02-2015, 02:06:37
    #6
    Girecekleri cezaevinde acısını çıkarırlar bunların. Sonra kendileri intihar ederler.

    Örnek : Garipoğlu.
  • 15-02-2015, 02:09:41
    #7
    İdam ödüldür bu şerefsizlere.
    Bir arkadaşın yazdığı birşey var ekşide.
    Eğer doğruysa gidecekleri cezaevide o olacakmış. Fitil fitil getirecekler onlardan.
    • Type
    Type bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 15-02-2015, 02:10:47
    #8
    cagatay_55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Girecekleri cezaevinde acısını çıkarırlar bunların. Sonra kendileri intihar ederler.

    Örnek : Garipoğlu.
    garipoğlu tam emin degil millet bende. Kaçıp çine yada baska yabancı ülkeye gittise ? Münevverin ailesi daha emin degil.
  • 15-02-2015, 02:11:12
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bir ömür hücrede hergün döve döve bakıcaksın bunlara sonrada diri diri yakıp öldüreceksin.. İdam ödül olur..