• 09-02-2015, 01:36:27
    #1
    meraba arkadaşlar 14 şubat yaklaşıyor ve sevgiliniz yoksa belki sevgili yapabilirsiniz Herşey Ücretsizdir

    öncelikle Resim


    Canlı Demo
    : http://benimlecikarmisin.ml/sura/


    BAŞVURU LİNKİ : http://benimlecikarmisin.ml/

    En fazla 12 saat içerisinde kurulacaktır. başvuru yapıp bekleyeceksiniz

    not konu yanlışyerdeyse taşınsın lütfen
  • 09-02-2015, 01:40:55
    #2
    Garantili mi?
  • 09-02-2015, 01:56:08
    #3
    Aynen garanti varsa PM bekliyorum .
  • 09-02-2015, 01:59:19
    #4
    Hocam demoyu inceledim ama sonda hayir tusuna basilmiyor
  • 09-02-2015, 08:31:03
    #5
    Hocam evet evet derken mavi ekran hatası verdi pc
    Birde bir şey soracağım, evet yada hayır denildiğinde mail gönderimi varsa güzel
  • 09-02-2015, 08:54:41
    #6
    10-15 yıl önce baya etkili oluyordu. Belki şimdi de "etkilenen" çıkacaktır. Kolay gelsin.
  • 09-02-2015, 09:26:39
    #7
    Karaköy'e mi gitsek ya balık ekmek filan takılırız öyle az.
  • 09-02-2015, 10:18:07
    #8
    cagatay_55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Garantili mi?
    hocam bu ayın sonuna kadar silmecegim siteyi kızı ayarlamak size kalmış
    BerkKaragul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen garanti varsa PM bekliyorum .
    hocam bu ayın sonuna kadar silinmeyecek siteyi sevdigini ayarlamak sana kalmış

    siyahh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam demoyu inceledim ama sonda hayir tusuna basilmiyor
    5-10 sn sonra tıkla 10 kere geliyor
    MusteR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam evet evet derken mavi ekran hatası verdi pc
    Birde bir şey soracağım, evet yada hayır denildiğinde mail gönderimi varsa güzel
    Mail ayarları var diye biliyorum yapılabilir sanırım

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:18:07 -->-> Daha önceki mesaj 10:07:16 --

    1 adet yapıldı
  • 09-02-2015, 10:18:11
    #9
    Hocam ben bu scripti hoşlandığım bir kız vardı onun için kurmuştum ama reddetti. Hey gidi günler be. Şarkıyı "İlkay Akkaya - Ah Sensiz" şarkısı olarak değiştirirseniz daha etkileyici oluyor.