R10 Avatarın Oradaki Kağıttan Uçak - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 Avatarın Oradaki Kağıttan Uçak
7
●
502
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 Avatarın Oradaki Kağıttan Uçak
04-02-2015, 11:21:05
#1
BlackWeb
Üyeliği durduruldu
Mobil sürüm için gayet iyi olmuş, yönetime tebrikler.
Chat, arkaplan, uçak falan baya çalışıyorlar bu ara.
04-02-2015, 13:25:19
#2
MoonLive
ne işe yarıyor uçak
04-02-2015, 18:58:19
#3
WapZap
Üyeliği durduruldu
MoonLive adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ne işe yarıyor uçak
PC'de sohbet kutusu açıyor da gerisini bilmiyorum
rdit: telefonda da aynısı.
05-02-2015, 00:21:11
#4
ByMaster
bende ne uçak var ne de telefon responsive olmuş
05-02-2015, 00:23:53
#5
dergos
Bende de herşey aynı bi tek ctrl + yapmışım gibi hissediyorum nedendir bilinmez
edit: Allah sizi bende oralarda bişey arıyorum meğer üstüne gelince çıkıyormuş
05-02-2015, 01:39:35
#6
WebColden
Üyeliği durduruldu
şekilli bir uçak bekliyodum
05-02-2015, 02:15:38
#7
selcuksepetci
bende niye yok
05-02-2015, 02:27:58
#8
ByMaster
selcuksepetci adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bende niye yok
sayfanın sağ en üst köşesinde bulunan profil fotonun üzerine gel.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler