• 04-02-2015, 11:21:05
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Mobil sürüm için gayet iyi olmuş, yönetime tebrikler.
    Chat, arkaplan, uçak falan baya çalışıyorlar bu ara.
  • 04-02-2015, 13:25:19
    #2
    ne işe yarıyor uçak
  • 04-02-2015, 18:58:19
    #3
    Üyeliği durduruldu
    MoonLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne işe yarıyor uçak
    PC'de sohbet kutusu açıyor da gerisini bilmiyorum

    rdit: telefonda da aynısı.
  • 05-02-2015, 00:21:11
    #4
    bende ne uçak var ne de telefon responsive olmuş
  • 05-02-2015, 00:23:53
    #5
    Bende de herşey aynı bi tek ctrl + yapmışım gibi hissediyorum nedendir bilinmez

    edit: Allah sizi bende oralarda bişey arıyorum meğer üstüne gelince çıkıyormuş
  • 05-02-2015, 01:39:35
    #6
    Üyeliği durduruldu
    şekilli bir uçak bekliyodum
  • 05-02-2015, 02:15:38
    #7
    bende niye yok
  • 05-02-2015, 02:27:58
    #8
    selcuksepetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende niye yok
    sayfanın sağ en üst köşesinde bulunan profil fotonun üzerine gel.