• 02-02-2015, 12:57:16
    #1
    Yazılı ve görsel basında çokca konuşulan bir konu olduğu için sizleri de bilgilendirmek istedim.



    Tüketici Hukuku Enstitüsü ve TUYAD'ın katkılarıyla hazoırladığım detaylar ve dilekçe örneklerine blogum aracılığı ile ulaşabilir, sizin ya da ailenizin Elektrik İdaresinden kanuni alacağını geri talep edebilirsiniz.

    Kurumsal yapılar hariç genel olarak bir avukata ihtiyacınız yok.

    Detaylar : Elektrik faturalarındaki kayıp kaçak bedelinin iadesi ve süreç http://shar.es/1opaZ3
  • 02-02-2015, 13:02:14
    #2
    yanlış bilmiyorsam eğer yeni kanun ile alacaklar iptal edilip, kayıp kaçak bedeli yasalaşıyormuş
  • 02-02-2015, 16:20:52
    #3
    Üyeliği durduruldu
    her türlü yaslıcaklar ne olsa bunu geri alsan başka yerden yaslıcaklar kaçarın yok doğudaki kaçak elektrik kullanımına çözüm bulamadıkça çare yok ...
  • 02-02-2015, 16:32:07
    #4
    Zaten bu alınan ücretlerin devleti zarara uğrattığını bu yüzden faturalara eklediklerini söylediler. Yani bankalardan vs. kesintileri alabilirsiniz ama devletten aldınız mı illa başka bir yerden çıkartır.