• 20-02-2015, 18:43:55
    #10
    CND adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet, Snowball o kadar iyi değil, gayet memnunum ben.
    Hocam örnek videon varsa pm atabilir misin?
  • 20-02-2015, 22:37:59
    #11
    Ses kartı olarak M-Audio Firewire Solo
    Mikrofon: Rode NT1A
    Destek olarak: Shock mount ve iyi bir pop filter alabilirsin. (NT1A kutusunda Shock mount olabilir ek olarak. Bedavaya gelir.)

    Aşağı yukarı 1000-1500 TL civarında bir şey tutar.

    Gayet iyi verim alırsın. Bu dediklerim orta sınıf bir yarı-profesyonel stüdyo için geçerli. Çok profesyonel bir kayıt ekipmanı alacaksan birşey tavsiye edemem. O kadar bilgim yok.
  • 20-02-2015, 22:48:43
    #12
    Kopanzell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ses kartı olarak M-Audio Firewire Solo
    Mikrofon: Rode NT1A
    Destek olarak: Shock mount ve iyi bir pop filter alabilirsin. (NT1A kutusunda Shock mount olabilir ek olarak. Bedavaya gelir.)

    Aşağı yukarı 1000-1500 TL civarında bir şey tutar.

    Gayet iyi verim alırsın. Bu dediklerim orta sınıf bir yarı-profesyonel stüdyo için geçerli. Çok profesyonel bir kayıt ekipmanı alacaksan birşey tavsiye edemem. O kadar bilgim yok.
    O dediğin rakam kat be kat aşıyor zaten hocam Maksimum arkadaşın örneklediği 300 tl civarı olabilecek arıyorum.