• 22-01-2015, 15:22:30
    #19
    iOS için bir tarih verselerdi keşke.
  • 22-01-2015, 15:26:04
    #20
    Ben WhatsApp+ kullanıyorum. Bununla uyumludur umarım
  • 22-01-2015, 16:25:40
    #21
    cagatay_55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben WhatsApp+ kullanıyorum. Bununla uyumludur umarım
    WhatsApp+ nedir?
  • 22-01-2015, 16:40:35
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Çok güzel olmuş bide görüntülü konuşma gelse tadından yenmez..
  • 22-01-2015, 16:41:44
    #23
    cidden süper olmuş ya bırak yan sekmede çalışırken telefona bakmayı unutuyordum mesaj geldikçe bildirim de geliyor
  • 22-01-2015, 16:47:19
    #24
    PisiPC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    WhatsApp+ nedir?
    Root'lu chazlara oluyor. Görünümleri falan daha kullanışlı yapabiliyorsun. Mavi tıkları veya ikinci tıkları gizleyebiliyorsun . Kendi telefonumdan ekledim görüntüleri