Arkadaşlar gediz de bilgisayar mühendisliği okumayı düşünüyorum. %50 burs için 200 puan istiyorlar. Onuda rahat alırım. Neyse benim sorum bu üniversite iyi mi? Sözlüklerde çoğunlukla olumsuz şeyler yazılmış.
Birde ben aslında yazılım müh. istiyorum o da izmir de sadece izmir üniversitesinde var o üniversite de dandik. Mahalle arasında üniversite yapmışlar. Binada eski dersane binasıymış
.
Sizce bilgisayar mühendisliği ve yazılım aradasnda çok fark var mı?
Gediz üniversitede okumuş/okuyan var mı ?
0
●240