• 18-01-2015, 18:58:06
    #82
    katılıyorum
  • 18-01-2015, 19:07:04
    #83
    Üyeliği durduruldu
    katılıyorum
  • 18-01-2015, 19:19:44
    #84
    katılıyorum
  • 18-01-2015, 20:03:16
    #85
    Katılıyorum
  • 18-01-2015, 20:30:06
    #86
    Üyeliği durduruldu
    Katılıyorum arkadaşım teşekkür ederim.


    CrypooL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10'da satış yapmaya karar verdikten sonra iyi bir açılış yapmak için parfüm çekilişi yapmaya karar verdik.
    Her 2 3 haftada bir müşterilerimiz arasındanda çekiliş yapacağız

    Çekiliş 20 Ocak 2015 tarihinde 00:00'da sona erecektir.

    Katılmak için konuya mesaj atmanız yeterlidir.

    Parfümü kazanan arkadaşımıza aşağıdaki konudan istediği bir adet parfüm hediyemizdir.

    https://www.r10.net/showthread.php?p=...post1070053719

    http://www.cekilisyap.com/r10-parfum...isi#.VLuefYAgA

    Katılım Listesi

    1-Type
    2-Bulents
    3-FixbL00d
    4-ByCihat
    5-Cilingir
    6-ahmetcem96
    7-chasm
    8-emirhanbulbul
    9-sambaras90
    10-frkn3d
    11-wanted
    12-Tayii
    13-vbx
    14-MarvelMaster
    15-SpHinX
    -16-Moonweb
    17-numanturle
    18-MesutDincer
    19-Milano
    20-ilhanSEVEN
    21-mgulen
    22-Baris13
    23-webtrorg
    24-Oferta
    25-bugrahanisbakan
    26-expetus
    27-aalbatros
    28-MertOzgur
    29-strawb3rryx7
    30-FarukGenc
    31-Karakurt
    32-muhammetilbas
    33-SaMuSiA
    34-Filmkolik
    35-Alpero
    36-maviuan
    37-wicks
    38-DeepSubjecT
    39-cRueL
    40-FurkanTuzun
    41-SoloTurk44
    42-ozncnock
    43-ScrolLock
    44-Gurul
    45-Black_Paw
    46-justic3
    47-ekrem581905
    48-egktr
    49-bbaki
    50-ByZaz
    51-birkan2096
    52-gokhans19
    53-Metin2Dizayn
    54-unuqufest
    55-sonyolcu47
    56-LordEspoir
    57-Gnosis
    58-Cemm
    59-MyZiFiR
    60-
  • 18-01-2015, 20:45:52
    #87
    Katılmak istiyorum
  • 18-01-2015, 21:22:20
    #88
    katılıyorum.
    Üye yoklaması bu konu altından mı alınıyor arkadaş..Öğrenci kartı olmayan katılmasın.Eyüp sabri tüncer kolonyası kullanmaktan bıktım
  • 18-01-2015, 21:26:30
    #89
    Katılıyorum
  • 18-01-2015, 22:14:02
    #90
    Katılmak istiyorum.