Dolandırıldığım kişiden şikayetçi oldum - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Dolandırıldığım kişiden şikayetçi oldum
28
●
2.676
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Dolandırıldığım kişiden şikayetçi oldum
1
2
3
4
26-07-2018, 12:24:33
#28
Regex
@
bedrisnn
; tebrik ederim. Gerekçeli karar mı çıktı? Yargılamanın sonucu hakkında daha detaylı bilgi eklersen güzel olur.
26-07-2018, 18:01:53
#29
bedrisnn
Jurisconsult adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
@
bedrisnn
; tebrik ederim. Gerekçeli karar mı çıktı? Yargılamanın sonucu hakkında daha detaylı bilgi eklersen güzel olur.
hocam gelen karar ilk mesajdaki gibi
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler