syf01 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İnandığım islamağa neden nefret kusayım ki. Siz okumak istediğiniz gib okur ve yorumlarsınız. Hiç bir zaman papazla yemek yedim demedim uydurmayın.
Efem hatırlatayım , islamda iftira ve yalan günahtır , sakının
kişi kendinden bilir işi
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:27:13 -->-> Daha önceki mesaj 14:24:04 --
GiTaRTiST adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Konyada islamı rahat yaşarsınız ben aksini söylemiyorum ,ayrıca ılımlı islam modern islam diye birşey de söylemedim. Liam Neeson bir gayrimüslim ve yabancı ; gayrimüslimlere ve yabancılara bakış açılarından dolayı örnek olarak gösterdim konyayı.
Malum çoğu yerde yabancıya kötü gözle bakılıyor ( konya dahil ) buda islamın yayılışını ve bilinenlerini kötü etkiliyor.