Omerta oynayan var mı ? İçeri gelin lütfen - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Omerta oynayan var mı ? İçeri gelin lütfen
2
●
396
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Omerta oynayan var mı ? İçeri gelin lütfen
28-12-2014, 05:13:03
#1
Shrin
edit
28-12-2014, 12:52:19
#2
BLev
8 yıl önce oynardım. Zamanım olsa kesinlikle başlarım.
28-12-2014, 22:37:56
#3
Shrin
BLev adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
8 yıl önce oynardım. Zamanım olsa kesinlikle başlarım.
bende gece can sıkıntısından girdim takıla takıla sabah etmişim. baktım hala sarıyor dedim oynayayım
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler