• 25-12-2014, 18:49:44
    #1



    1-2 adet alim yabancı ülke çikolatası iyidir.



    Suyun fiyata dikkat tabi fransadan geliyormus su üretimi 1 adette ondan alim tadını bakmak için

  • 25-12-2014, 19:08:40
    #2
    linkler patlamış ürünleri göremedim
  • 26-12-2014, 23:16:06
    #4
    fransadan su getirip burada satmak nası bi olaydır anlamış değilim. muhafazakar kesim herhal çok zenginleşti artık suyu bile fransadan getiriyor. nabıyor bu su uçuruyormu
  • 26-12-2014, 23:27:24
    #5
    Çikolataların fiyatları uygun gibi geldi. genelde migros veya shellerde satılan öikolatalar bunlar. Onlarda fiyatı çok abartıyorlar.
  • 27-12-2014, 00:34:42
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Suyun fiyatı anormal değil. Küçük şise sular avrupada 1-2 avro , usada 2 dolar civarında büyük yerlerde. Ama aynı suyun 1 galonu 1 dolar.Veya 25 li küçük su 2,5 dolar.
    Bizde ki gibi 50 kurusa su vermiyorlar
  • 27-12-2014, 01:54:43
    #7
    Bugün Momami aldım gayet güzeldi.
  • 27-12-2014, 01:57:29
    #8
    su Evian marka fransa'dan geliyor bizim musluk suyuna benziyor tatlı sularımız daha lezzetli ancak hamilelere falan tavsiye ediliyordu sanırım o su
  • 27-12-2014, 02:18:04
    #9
    Bu evian bir ara uygulama cikarmisti bebeginiz neye benzeyecek ya da suyu icince nasil olacaksiniz komseptli bir seydi baya populerdi bir zamanlar o aklima geldi

    Mobil cihazdan gönderildi.