fransadan su getirip burada satmak nası bi olaydır anlamış değilim. muhafazakar kesim herhal çok zenginleşti artık suyu bile fransadan getiriyor. nabıyor bu su uçuruyormu
Suyun fiyatı anormal değil. Küçük şise sular avrupada 1-2 avro , usada 2 dolar civarında büyük yerlerde. Ama aynı suyun 1 galonu 1 dolar.Veya 25 li küçük su 2,5 dolar.
Bizde ki gibi 50 kurusa su vermiyorlar
Bu evian bir ara uygulama cikarmisti bebeginiz neye benzeyecek ya da suyu icince nasil olacaksiniz komseptli bir seydi baya populerdi bir zamanlar o aklima geldi