• 18-12-2014, 10:31:37
    #1
    Bu akşam yola çıkıyorum. Amasya Merkez topçu eğitim alayı. Ustalıkta Edirne uzunköprü. Aynı yerlerden olan varsa facemden yazsınlar. Muhtemelen foruma bir daha giremem. Artık en yakın izin gününde görüşmek üzere HAKKINIZI HELAL EDİN...
  • 18-12-2014, 10:35:19
    #2
    Hayirli teskereler


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 18-12-2014, 10:39:35
    #3
    Hayırlı teskereler
  • 18-12-2014, 12:18:00
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hayırlı teskereler kardeşim Vatanın sizlere ihtiyacı var Allah yar ve yardımcınız olsun
  • 18-12-2014, 13:10:55
    #5
    Hayırlı teskereler.
    Senide severdik askeriye senide yedi
  • 18-12-2014, 16:32:54
    #6
    kısa dönemmi hyrlı teskereler
  • 18-12-2014, 19:10:01
    #7
    Oooo kardeşim hayırlı teskereler. Allah yardımcın olsun, bitecek ve geleceksin hiç sıkma canını.
  • 10-01-2015, 14:05:42
    #8
    Acemiliği yedik sırada ustalık var. Bir günlük kısa bir ara
  • 10-01-2015, 14:30:56
    #9
    Sıkı giyinip gel, buranın soğuğu fenadır. Şuanda kar yok ama yağdımı tam yağar.