• 16-12-2014, 02:06:06
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Başlıkta belirtmiş olduğum gibi oğlumun ismini dövme yaptırmak istiyorum.Oğlum doğmadan öncede bunu çok düşündüm doğduktan sonrada.Sonunda karar verdim.Yaptıracağım!

    Ama nasıl ne şekilde ona karar veremedim.Bu konuda tecrübesi olan yada tanıdığı yaptırmış olan varmı.Misal sağ elimin iç kısmına yaptırmayı düşünüyorum hemen bileğimin bittiği yere.Sağ elimi kullandığım için her el hareketimde onu göreyim oğlum aklımda olsun onun için yaşadığımı ve cabaladığımı bir kez daha hatırlayayım.

    Düşünceleriniz nedir aydınlatırmısınız beni.Kimse günahdır şöyledir filan demesin.Her insan kendi günahını taşır.Ben size günahmı değilmi diye sormuyorum arkadaşlar lütfen bu tarz söyleşiler uzar gider tartışmaya döner.
  • 16-12-2014, 13:03:52
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Konuya giriş yapıldı...
    Tartışma başlatılıyor...
    Cevap veriliyor: Günah.

    işin şakası tabi. ilk geçiçi dövme yaptır sıkılmazsan kalıcı yaptırırsın.
  • 16-12-2014, 14:18:28
    #3
    Üyeliği durduruldu
    teakid adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuya giriş yapıldı...
    Tartışma başlatılıyor...
    Cevap veriliyor: Günah.

    işin şakası tabi. ilk geçiçi dövme yaptır sıkılmazsan kalıcı yaptırırsın.
    Mantıklı sağol kardeşim.Peki isminimi yaptırayım doğduğu günün tarihinimi.
  • 16-12-2014, 14:42:30
    #4
    Ayak izi veya el izi güzel duruyor. Hem şirin hem anlamlı

  • 16-12-2014, 14:52:35
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Bak bu güzelmiş.Düşünebilirim.
  • 16-12-2014, 16:31:31
    #6
    Hocam bence geçici yaptır çünkü yarın bir gün çok sıkılabilirsin düşünceler değişir beden senin sonuçta.
  • 16-12-2014, 19:30:08
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Sadece bilgilendirmek istedim, herhangi bir şekilde tartışma çıkması amacım değildir. Kimseyide kırmak istemem ama okumanızı tavsiye ederim..

    http://www.sorularlaislamiyet.com/ar...l-olur-mu.html
  • 16-12-2014, 20:32:03
    #8
    Aman dikkkat .d





  • 16-12-2014, 20:33:12
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Diabolist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece bilgilendirmek istedim, herhangi bir şekilde tartışma çıkması amacım değildir. Kimseyide kırmak istemem ama okumanızı tavsiye ederim..

    http://www.sorularlaislamiyet.com/ar...l-olur-mu.html
    Bugün bende yenib ir şey öğrendim işin abdest boyuntundan ziyade Allah resulünün bir hadisine ulaştım ve bu nedenden ötürü vaz geçtim.