• 06-12-2014, 02:39:58
    #2
    iyi değil yeterince markanın reklamını yapamıyor gittigidiyor virali daha iyiydi.
  • 06-12-2014, 02:52:27
    #3
    cogu kisi hala "eti"nin reklami oldunu bilmiyor
  • 06-12-2014, 04:12:37
    #4
    hahahahah kekoviral olmuş bu
  • 06-12-2014, 08:52:44
    #5
    Murat dalkilic da var
  • 06-12-2014, 10:44:45
    #6
    Dünyanın en itici reklamı bence.
  • 06-12-2014, 13:37:12
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Bunların Nesli Tükenmedimi

    Edittt...Ulnn cidden reklamışş bidaha Eti Ürünlerine el sürmem
  • 06-12-2014, 14:31:54
    #8
    :d İnananlar var.
  • 06-12-2014, 14:52:56
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyi değil yeterince markanın reklamını yapamıyor gittigidiyor virali daha iyiydi.
    hayır çok iyi yapmışlar , amaçları tüm Türkiye değil zaten , o yörenin gençlerine yönelik yapılmış bi reklam.