Eski paraları toplamayı ve koleksiyon haline getirmeyi çok seviyorum. Şu an elimde tam sayısını bilmemekle beraber 500'den fazla eski para var
En iyi parayı bence almanlar ve ruslar yapıyor. Güzel paraları var
Eğer elinde eski paralar olmak isteyip satmayı düşünenler olursa alabilirim.
Koleksiyondan 2 parayı göstereyim sizlere;
https://i.hizliresim.com/1n1JLj.jpg Saddam Hüseyin falan

Bu da Alamanların eskiden kullandıkları paralar;
https://i.hizliresim.com/Lokbyo.jpg Mark