• 25-11-2014, 22:57:17
    #46
    Bize yer yokmu şimdi

    MiqeZeLLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    - 1.TUR -

    Maçlar yarın akşama kadar yapılacak sonuçlar bildirilecek ve yarın akşam yeni tur açıklanacaktır.

    MiqeZeLLa vs utku1

    SoloTurk44 vs oktayman

    Milano vs okursan

    Birdilimask vs Jameika

    Ertan vs JustFM

    genebu vs fikiralemi

    ilgincc vs SyhLm

    LeloucH vs facebookum

    Nasıl maç yapacağız?


    1. Önce www.chess.com'a buradaki nickimizle kayıt oluyoruz.
    2. Daha sonra Share > Members kısmından maç yapacağımız kişiyi aratıyoruz. Bulduktan sonra friend request butonuna tıklayarak ekliyoruz.
    3. Sonra Play > Live Chess butonuna tıklıyoruz.
    4. Oyuna girdikten sonra sağ alttan Friends'e tıklıyoruz.
    5. Çıkan isme sağ tıklayıp Challenge to a Game butonuna tıklıyoruz. Süreyi 10dk'ya ayarlayıp maç yapmaya başlıyoruz.

    Kurallar
    • Maçlar eleme sistemi ile oynanacak.
    • Maçlar 10 dakika üzerinden oynanacak.
    • Maç saatinde gelmeyen taraf hükmen mağlup sayılacak. Karşı tarafın onay vermesi halinde maç tekrarlanacak.
    • Maç esnasında oyundan düşen taraf hükmen mağlup sayılacak. Karşı tarafın onay vermesi halinde maç tekrarlanacak.
    • Eşitlik halinde maç tekrar oynanacak ve taraflardan biri kazanana kadar devam edecek.
  • 25-11-2014, 22:58:28
    #47
    maximus4530 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bize yer yokmu şimdi
    gelemeyen olursa sizi dahil ederiz hocam
  • 25-11-2014, 23:03:04
    #48
    Beklemedeyim

    MiqeZeLLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gelemeyen olursa sizi dahil ederiz hocam
  • 25-11-2014, 23:43:46
    #49
    @Ertan tebrikler hocam
  • 25-11-2014, 23:53:00
    #50
    Üyeliği durduruldu
    JustFm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Ertan tebrikler hocam
    teşekkürler tekrardan hocam

    bu arada cıkınca bitmiyormuş. 3 gün kalcak öyle galiba. resign diye bi buton var ona tıklamak gerekiyor sanırım komple bitirmek için
  • 25-11-2014, 23:55:28
    #51
    Ertan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkürler tekrardan hocam

    bu arada cıkınca bitmiyormuş. 3 gün kalcak öyle galiba. resign diye bi buton var ona tıklamak gerekiyor sanırım komple bitirmek için
    hayır hocam çıkınca bitiyor
  • 26-11-2014, 00:00:03
    #52
    Üyeliği durduruldu
    MiqeZeLLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayır hocam çıkınca bitiyor
    he tamam o zaman bi ara benim baglantı kopmuştu. baglanınca kaldıgım yerden devam etti ondan dedim. karışık geldi biraz site ilk oyun ondan olsa gerek. neyse alışırız
  • 26-11-2014, 00:11:16
    #53
    Gelecek turnuvada benide konuda etiketlerseniz sevinirim hocam.
  • 26-11-2014, 00:31:29
    #54
    benim rakip nerde kanki nerdesin