Konu
R10.Net Satranç Turnuvası -I-
25-11-2014, 23:55:28
#51
MiqeZeLLa
Ertan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
teşekkürler tekrardan hocam
bu arada cıkınca bitmiyormuş. 3 gün kalcak öyle galiba. resign diye bi buton var ona tıklamak gerekiyor sanırım komple bitirmek için
hayır hocam çıkınca bitiyor