• 21-11-2014, 16:29:31
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar

    Aramızda mikro iktisat'ı iyi olan var mıdır?
  • 21-11-2014, 16:37:11
    #2
    hiç sanmıyorum olacağını. çok sinir bozucu bir ders.
  • 21-11-2014, 20:11:05
    #3
    BuRacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar

    Aramızda mikro iktisat'ı iyi olan var mıdır?
    sorun nedir
  • 22-11-2014, 00:35:56
    #4
    Soruyu direk sorsaydın yardımcı olan biri çıkardı elbet.
  • 22-11-2014, 01:04:17
    #5
    Line adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Soruyu direk sorsaydın yardımcı olan biri çıkardı elbet.
    muhtemelen arkadaş iü auzef öğrencisi ve mikro iktisat vizesine girebilecek birini arıyor -eee ders kazık ))))
  • 22-11-2014, 01:21:44
    #6
    IU Auzef Mikro İktisat sınavı gerçekten zor ama soruların tamamı sözel yani formül vs. vermemişler.
  • 22-11-2014, 02:41:03
    #7
    Mikro denetleyici gibi bir şeyse kolay.
  • 22-11-2014, 02:58:42
    #8
    İktisada Giriş var olmaz mı
  • 26-11-2014, 16:26:46
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar R10'a bakmayı unuttum, evet Auzef için yardımcı olabilecek arkadaşlara bakıyordum da artık olan oldu Teşekkür ederim ilginiz için..