Mikro İktisat'ı iyi olan var mıdır? (Üni 1. sınıf) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Mikro İktisat'ı iyi olan var mıdır? (Üni 1. sınıf)
15
●
946
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Mikro İktisat'ı iyi olan var mıdır? (Üni 1. sınıf)
1
2
21-11-2014, 16:29:31
#1
BuRacK
Üyeliği durduruldu
Merhabalar
Aramızda mikro iktisat'ı iyi olan var mıdır?
21-11-2014, 16:37:11
#2
clubmember
hiç sanmıyorum olacağını. çok sinir bozucu bir ders.
21-11-2014, 20:11:05
#3
Abdlsmt!
BuRacK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhabalar
Aramızda mikro iktisat'ı iyi olan var mıdır?
sorun nedir
22-11-2014, 00:35:56
#4
Line
Soruyu direk sorsaydın yardımcı olan biri çıkardı elbet.
22-11-2014, 01:04:17
#5
Abdlsmt!
Line adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Soruyu direk sorsaydın yardımcı olan biri çıkardı elbet.
muhtemelen arkadaş iü auzef öğrencisi ve mikro iktisat vizesine girebilecek birini arıyor
-eee ders kazık
))))
22-11-2014, 01:21:44
#6
cPanels
IU Auzef Mikro İktisat sınavı gerçekten zor ama soruların tamamı sözel yani formül vs. vermemişler.
22-11-2014, 02:41:03
#7
MarioBros
Mikro denetleyici gibi bir şeyse kolay.
22-11-2014, 02:58:42
#8
arthur
İktisada Giriş var olmaz mı
26-11-2014, 16:26:46
#9
BuRacK
Üyeliği durduruldu
Arkadaşlar R10'a bakmayı unuttum, evet Auzef için yardımcı olabilecek arkadaşlara bakıyordum da artık olan oldu
Teşekkür ederim ilginiz için..
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler