İlk mesajda attığınız subaruyu kullandım, kalkışta hantal ne yazık ki beygir ile alakalı değil herşey tork ayarlarını yaptırırsanız düzeliyor,LPG kullanmadım aracımda o yüzden o konu hakkında yorum yapamayacağım ama lpg yüksek hızların dışında çok da etki etmiyor artık parça konusunda orta düzeyde fiyatlar ne bmw kadar yüksek ne de fiat kadar düşük, parça sıkıntısı yaşamazsın diye düşünüyorum istanbulda evimin yakınında subaru teknik servisi vardı ben çok rahat ettim kronik bir sıkıntısı yok güzel bir araba tavsiye ederim ama lpg ile bile olsa 23 kuruş yakmayacaktır o araç 30 kuruş civarıdır belki ama 23 kuruş yakması mümkün değil
ekstra olarak spor seviyorsan yaş da genç citroen c4 vtrlere de bakabilirsin elinde para da kalır motor konusunda güzel işler yaparsın en azından servislik bir şey olduğunda elinde paran olacak
30000 liraya kadar araba tavsiyesi (ilk araba)
11
●2.745