• 08-11-2014, 18:12:12
    #10
    İlk mesajda attığınız subaruyu kullandım, kalkışta hantal ne yazık ki beygir ile alakalı değil herşey tork ayarlarını yaptırırsanız düzeliyor,LPG kullanmadım aracımda o yüzden o konu hakkında yorum yapamayacağım ama lpg yüksek hızların dışında çok da etki etmiyor artık parça konusunda orta düzeyde fiyatlar ne bmw kadar yüksek ne de fiat kadar düşük, parça sıkıntısı yaşamazsın diye düşünüyorum istanbulda evimin yakınında subaru teknik servisi vardı ben çok rahat ettim kronik bir sıkıntısı yok güzel bir araba tavsiye ederim ama lpg ile bile olsa 23 kuruş yakmayacaktır o araç 30 kuruş civarıdır belki ama 23 kuruş yakması mümkün değil

    ekstra olarak spor seviyorsan yaş da genç citroen c4 vtrlere de bakabilirsin elinde para da kalır motor konusunda güzel işler yaparsın en azından servislik bir şey olduğunda elinde paran olacak
  • 08-11-2014, 18:15:03
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Kesinlikle i30 hyundai araştırmanı tavsiye ederim ..
  • 31-12-2014, 11:30:04
    #12
    Üyeliği durduruldu
    aracı sonunda aldım buraya da yazıyım 2011 otomatik fiesta araç 1 haftadır bende gayet memnunum, yakıt konusunda başarılı aracı zorlamama rağmen tek depo lpg ile 350km yol yapıyorum şehir içinde depo 35 lt.