aracı sonunda aldım buraya da yazıyım 2011 otomatik fiesta araç 1 haftadır bende gayet memnunum, yakıt konusunda başarılı aracı zorlamama rağmen tek depo lpg ile 350km yol yapıyorum şehir içinde depo 35 lt.